Головним
для вчителів МО української мови і літератури є:
переорієнтація
з пасивних форм навчання на активну творчу працю;
формування
в учнів креативної компетентності - бажання та вміння діяти не за зразком, а
оригінально;
формування
інтелектуальної компетентності, тобто уміння застосовувати здобуті знання в
нестандартних ситуаціях;
інтеграція
з іншими предметами;
організація
творчої діяльності учнів, творчі зустрічі з відомими письменниками;
проведення
цікавих навчальних екскурсій;
ілюстрування
художніх творів;
інсценізація
уривків;
застосування
проектних технологій;
проведення
змістовних факультативів, додаткових занять, які сприяють успішній здачі ЗНО і
ДПА.
Завдання
МО:
•
вивчення й аналіз навчальних програм, підручників, посібників, інструкцій та
рекомендацій МОНУ, методичного кабінету;
•
діагностування педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення
напрямків діяльності;
•
обговорення актуальних питань навчання і виховання;
•
аналіз якості знань, умінь, та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання
труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм;
•
ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом;
•
аналіз уроків, виховних заходів, результатів шкільних олімпіад, конкурсів та
участь у міських олімпіадах, написання науково-дослідницьких робіт МАН;
•
координація планування;
•
затвердження текстів контрольних робіт, завдань олімпіад, сценаріїв виховних
заходів, планів проведення предметних тижнів, педагогічних виставок, методичних
фестивалів тощо;
•
вироблення методичних рекомендацій з проблем навчання і виховання (результат
роботи над науково-методичною проблемою);
•
виготовлення наочності;
•
ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури,
фаховими періодичними виданнями;
•
вивчення й узагальнення досвіду вчителів;
•
ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом, впровадження його в практику
роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий