Завдання МО


Головним для вчителів МО української мови і літератури є:
переорієнтація з пасивних форм навчання на активну творчу працю;
формування в учнів креативної компетентності - бажання та вміння діяти не за зразком, а оригінально;
формування інтелектуальної компетентності, тобто уміння застосовувати здобуті знання в нестандартних ситуаціях;
інтеграція з іншими предметами;
організація творчої діяльності учнів, творчі зустрічі з відомими письменниками;
проведення цікавих навчальних екскурсій;
ілюстрування художніх творів;
інсценізація уривків;
застосування проектних технологій;
проведення змістовних факультативів, додаткових занять, які сприяють успішній здачі ЗНО і ДПА.
Завдання МО:
• вивчення й аналіз навчальних програм, підручників, посібників, інструкцій та рекомендацій МОНУ, методичного кабінету;
• діагностування педагогів з питань навчання і виховання з метою визначення напрямків діяльності;
• обговорення актуальних питань навчання і виховання;
• аналіз якості знань, умінь, та навичок, виявлення та пошук шляхів подолання труднощів під час вивчення окремих тем (розділів) навчальних програм;
• ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом;
• аналіз уроків, виховних заходів, результатів шкільних олімпіад, конкурсів та участь у міських олімпіадах, написання науково-дослідницьких робіт МАН;
• координація планування;
• затвердження текстів контрольних робіт, завдань олімпіад, сценаріїв виховних заходів, планів проведення предметних тижнів, педагогічних виставок, методичних фестивалів тощо;
• вироблення методичних рекомендацій з проблем навчання і виховання (результат роботи над науково-методичною проблемою);
• виготовлення наочності;
• ознайомлення з новинками психолого-педагогічної та методичної літератури, фаховими періодичними виданнями;
• вивчення й узагальнення досвіду вчителів;
• ознайомлення з позитивним педагогічним досвідом, впровадження його в практику роботи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий